دسته بندی محصولات
دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال

وی ام پروتئین ایران دارو

مشخصات محصول

مشاهده بیشتر
فاقد فروشنده

این کالا در حال حاضر فروشنده ای ندارد

قیمت وی ام پروتئین ایران دارو

مشخصات وی ام پروتئین ایران دارو

برند
miscellaneous متفرقه
تعداد
۱۰ عدد
روش مصرف
بزرگسالان جهت مصرف ان، محتویات یک ساشه را در یک لیوان حاوی ۱۳۰ میلی لیتر اب یا شیر یا اب میوه و یا هر نوشیدنی دیگر افزوده و پس از مخلوط نمودن مصرف کنید. کودکان با توجه به سن تعیین می‌شود، در این مورد از راهنمایی پزشک یا داروساز می‌توان استفاده نمود.
سایر توضیحات
بر طرف کننده ضعف پروتئین بدن به دلیل کاهش وزن در اثر بیماری‌های مختلف، بریدگی‌های عمیق، سوختگی‌های شدید، اعمال جراحی مقابله با کاهش مقاومت بدن نسبت به عفونت مناسب برای سوء تغذیه کودکان و افراد مسن حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی قابل استفاده درحاملگی، شیردهی مناسب برای بیماری کواشیور کور دارای طعم مطلوب شکلات حاوی پروتئین شیر حاوی فنیل الانین
سایز
شکل محصول
ساشه
صادرکننده مجوز
سازمان غذا و دارو
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
منع مصرف
اکثر ویتامین‌ها ( به جز ویتاکین A و D) و مواد معدنی معمولا خیلی خوب تحمل می‌شوند. همچنین فسفو پروتئین‌ها (کازئین به شکل کلسیم کازئینات) خیلی خوب تحمل می‌شوند بنابر این این دارو عوارض جانبی ایجاد نمی کند. اما مصرف زیاد ویتامین A و D باعث هیپرویتامینوز می‌شود. در صورت سابقه واکنش‌های حساسیتی و غیر عادی نسبت به هریک از اجزای فرمول، هیپرکلسمی و اختلال عملکرد کلیه، هیپرویتامینوز و اختلال جذب، قبل از مصرف این پودر با پزشک خود مشورت کنید. مصرف در بیماران فنیل کتونوری ممنوع است.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
2 ( از 97 نظر )
با ثبت نظرات خود دیگران را در خرید این کالا راهنمایی کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نظر جدید

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد


پرسش خود را درباره وی ام پروتئین ایران دارو بیان کنید

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد

مفیدترین نظرات